Julmarknad

Igår stod jag och systeryster på Vadsbro-Blacksta hembygdsförenings julmarknad, där vi sålde vårt hantverk. Det var första gången jag var med på ett sånt evenemang och jag tyckte det var jätteskoj!
Jag sålde nästan ingenting men det gjorde inte så mycket för det blev en hel del nätverkande istället.

Nu planeras det för fullt här hemma då vi ska starta nya verksamheter nästa år. Bland annat så kommer jag och maken starta någon form av showroom/galleri i vårt hus och så ska jag ta upp försäljningen av Forever livings Aloe vera produkter, som jag har varit återförsäljare hos i ungefär femton år redan, men inte aktivt på många år. Jag är så peppad på år 2017!


Helgen avslutades med kreativt pepparkaksbak på hög nivå!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Feminist Javisst!