Yes, we can!

Igår kväll var jag på föreläsning i Katrineholm med humörtränaren och inspiratören Jesper Caron. En av vårt lands främsta föreläsare som motiverar till att ta tag i sitt liv och göra något åt sina drömmar
 - Leda och lyfta sig själv. 
Det var verkligen en energiboost för både kropp och knopp och jag gick i från den kvalmiga lokalen och ut i den mörka kvällen med tindrande stjärnögon och tron på mig själv. - Jag kan om jag vill!

Natten löpte på som ett lättare kärleksrus och hjärnan gick i högvarv för att bearbeta mina nya upplevelser. Nu har det blivit morgon och ny dag. Det är bara att sätta igång. Att leva livet. Mitt liv.



foto: Sarita Males


                             Läs mer om Jesper och hans arbete på http://www.jespercaron.se/

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Feminist Javisst!

Julmarknad